25 d’octubre 2007

Inauguració Parc de Recerca de la UAB



Pels amics i amigues que m'ho heu demanat perquè no ho vau poder veure, us penjo el vídeo la notícia del TN de divendres passat (19-10-2007) on fan referència a la inauguració del Parc de Recerca de la UAB. Sí, un servidor apareix manipulant un equip de generació d'hidrogen a partir del segon 35, als laboratoris del centre tecnològic Matgas, on he desenvolupat bona part de la meva futura tesi doctoral, sota la direcció del Dr. Juan Casado Giménez i la Dra. Maria Muñoz Tapia, i al costat dels meus companys Dr. Jorge Macanás i Angélica Maria Candela. Sense el treball constant del nostre petit grup de recerca, aquest reportatge a Matgas sobre l'hidrogen no hauria estat possible. A tots quatre en particular, i a la resta de membres de GTS i de la unitat de Química Analítica en general, el meu agraïment i petit homenatge des d'aquest bloc.


Aquest és el meu lloc de treball. Aquesta tarda hi ha ple extraordinari, però no tothom es pot permetre el luxe de plegar de treballar a les 17:30 per arribar a les 18:00 a la sala de plens de l'Ajuntament de Viladecavalls. Queda ben clar que la "generositat" de l'Il·lustríssim Alcalde de Viladecavalls també inclou facilitar l'assistència dels regidors de l'oposició als plens. A aquest pas quedaré empatxat de tanta il·lustríssima generositat...