01 de desembre 2007

Congrés comarcal: elecció dels representants del Vallès Occidental al "Congreso"

Escric aquesta nota ràpid, que m'he de fer el dinar i marxar pitant cap a Terrassa per agafar el tren cap a Barcelona. A les 17h comença la manifestació: Som una nació i diem PROU!


De totes maneres, no volia marxar sense agrair el suport dels i les militants del Vallès Occidental que aquest matí han assistit al congrés comarcal. Fa una estona han escollit la meva candidatura per representar la nostra comarca a les Eleccions al "Congreso de los Diputados" de l’Estat Espanyol, el proper març de 2008. Gràcies a totes i a tots pel vostre suport. Estic molt il·lusionat. Ja sabeu que per mi seria tot un repte poder treballar pel Vallès Occidental i pel conjunt dels Països Catalans des del front de Madrid. Estic segur que amb l'esforç de tothom, Esquerra Republicana de Catalunya aconseguirà uns grans resultats a les properes eleccions espanyoles.


També aprofito per felicitar les companyes Laura Ribalaiga i Rosa Maria Bonàs i el company Abel Julièn que també han estat escollits representants del Vallès Occidental a les eleccions espanyoles.


Quan pugui us comento els aspectes més rellevants de l'últim ple ordinari. Per mi va ser tot un repte. La Glòria estava malalta i per primer cop vaig exercir de portaveu d'Esquerra en funcions. Avui en parla el Diari de Terrassa. Ja us ho comentaré amb més calma.

Bon cap de setmana! Ens veiem a la Manifestació!

3 comentaris:

Guille ha dit...

ei lluis! en quina posició et posaran de les llistes?¿? ja ens informaràs, eh!

Lluís Soler Turu ha dit...

De moment les llistes estan en fase d'elaboració i encara no està clara la meva posició com a primer candidat del Vallès Occidental. Tranquil, quan ho sàpiga, ja t'ho explicaré.

A reveure!!!

Anònim ha dit...

Igualment! Moltes felicitats company! ara ens toca treballar de valent per la comarca!
una abraçada
laura