28 de gener 2008

Encetem una nova etapa (actualització): Gràcies Glòria. Gràcies Pere. Gràcies a tots i a totes

D'aquí a dues hores es farà efectiva la renúncia de la qui ha estat la meva companya regidora durant aquests últims quatre anys. Són moments molt emotius per mi. Us penjo l'entrevista a la Glòria Ullés que aquest dissabte publicava el Diari de Terrassa, i us en recomano la seva lectura:


cliqueu la imatge per fer-la gran

Glòria, gràcies per les paraules que em vas dedicar a l'entrevista del diari. No m'ho esperava. Em vas fer emocionar.

Pere, gràcies a tu per l'apunt al teu bloc. Tampoc m'ho esperava gens. Tu també em vas fer emocionar.

D'aquí una estona, la meva companya em passarà el testimoni. Assumeixo el repte d'encapçalar el nostre projecte amb molta il·lusió. Compromès amb els nostres votants, amb el nostre poble, amb el nostre país. Gràcies a tots i a totes els que m'encoratgeu a guanyar aquesta cursa de relleus. Sabeu de sobres que hi posaré el coll. Com deia aquell, sense descans i fins a la victòria sempre.

5 comentaris:

Carles Rodríguez ha dit...

Molta sort en aquesta nova etapa Lluís.
Salut!

Llebe ha dit...

Bueno Lluís, t'ha tocat. Fa una hora que la Glòria ha renunciat amb un discurs digne d'ella i deixant les coses ben clares.
Ara el relleu és per tu. Encetem una nova etapa a Viladecavalls i encara que ja ho saps, t'encoratjo a tirar endavant amb tot el que ens vidrà a sobre, encara que amb les teves capacitats no ho dubto que no siguem capaços de mirar a la cara a tothom ben orgullosos de la feina que farem.
I com diem a l'argont casteller:
" A la lluita!!!!"

Lluís Soler Turu ha dit...

@ Carles,
Moltes gràcies. Ens veiem dijous a les 21h al ple ordinari!

@ Xavi,
Gràcies pels ànims. Sabeu de sobres que jo també us necessito al meu costat. Aquesta és la clau de la nostra força imparable. Sempre serem un equip que suma. A la lluita!!!

Jordi Eduard ha dit...

Com ja et vaig dir a Granollers, molta sort i endavant. Els nostres valors queden en bones mans, també a Viladecavalls.

Salut

Lluís Soler Turu ha dit...

Moltes gràcies Jordi!
Salutacions i bona feina.
A reveure!