30 de juny 2008

Avui a les 19h, ple extraordinari

Us demano disculpes per no haver pogut complir la meva promesa d'escriure durant la setmana passada. Tinc un pic de feina important i he deixat el bloc aparcat uns dies. De fet, ja tinc diversos escrits a mitges, però no en tinc cap d'acabat i per això no els he penjat. Espero poder-los acabar en breu, i compartir amb vosaltres un seguit de reflexions personal que tinc al cap, sobre les converses entre PSC, ICV, PVA i ERC i també sobre la violació de drets fonamentals que l'equip de govern CiU-PVA ha portat a terme sobre la tècnica municipal d'ensenyament Francesca Berenguer. També tinc unes quantes frases seleccionades pel "Qui la diu més grossa" pendents per penjar. Tot arriba. Novament, us demano paciència, però en cap cas penseu que he abandonat el bloc.


Aprofito per anunciar-vos que avui hi ha ple extraordinari, a les 19h, per realitzar la Junta General de Viladecavalls Multigestió. Ara mateix estic acabant d'enllestir els eixos principals de la meva argumentació, després d'haver consultat aquest matí la documentació a Viladecavalls Multigestió SL (al carrer drecera). Com sempre, us convido a escoltar-la en directe a la sala de plens. Fins a les 19h!!